Klimaatverandering, grondstoffen die op raken, leasen ipv kopen. De wereld zoals we die kennen, is flink aan het veranderen. We staan voor grote uitdagingen, maar gelukkig zijn er ook oplossingen voorhanden. Voor een systeemverandering is iedereen nodig, ook marketeers. Wat kun je als marketeer leren van circulaire merken groot maken en grote merken circulair? Daarover werdt gesproken tijdesn de bijeenkomst “de  toekomst van de marketeer” in het circulaire paviljoen Circl van ABN AMRO op 7 februari 2020. Bureau MVO was hier natuurlijk ook bij aanwezig.

De line-up bestond uit A-merken, bekende disrupters en wetenschappers die samen in gesprek gingen over de skillset van de marketeers van de toekomst. We gingen op zoek naar succesformules van circulaire merken en je kon een quick scan voor je merk krijgen bij de “circulaire waarzegger”.

Al met al een bijzondere en leerzame bijeenkomst met medewerking van onder meer Chantal Engelen
(Kromkommer) en   Annick de Witt (Auteur Duurzaamheid van Binnenuit)  en Charlotte Mostert (Philips).

Comments are closed.