Marketing Zaanstreek: citymarketing voor bewoners, bezoekers en bedrijven.

Bureau MVO ondersteunt citymarketingorganisaties in de marketing en communicatie.
Dit varieert van het (mede) organiseren van evenementen, zoals de Dam tot Damloop, tot het bedenken en uitvoeren van campagnes. Twee voorbeelden van campagnes die wij hebben bedacht en uitgevoerd zijn de Shop Zaans campagne, waarbij in de decembermaand de focus lag op lokaal en regionaal shoppen, en de Cultuurcampagne.

Het Zaans Cultuurweekend in november gaf het startschot voor twee maanden extra aandacht voor de rijke cultuur in de Zaanstreek. Het weekend werd georganiseerd door Marketing Zaanstreek samen met bijna 25 culturele organisaties en maakt het aantrekkelijk nieuwe culturele plekken en initiatieven te ontdekken.

Het Zaans Cultuurweekend luidde tevens een spaaractie in waarbij je in november en december met elk bezoek aan een deelnemende organisatie een Cultuurstempel spaart. Volle spaarkaarten geven kans op het winnen van mooie cultuurprijzen. Op Zaans.nl zijn alle extra activiteiten in het Cultuurweekend op 9 en 10 november, uitleg over de spaaractie en de prijzen en de deelnemende organisaties te vinden. Net als de verhalen van vijf Zaankanters die hun ervaringen met de Zaanse cultuur delen.

Meer informatie: zaans.nl