De juiste communicatiestrategie is de basis voor het behalen van je doelen. Maar hoe kom je tot die perfecte communicatiestategie?
Onze mensen helpen je om je communicatiedoelen helder te krijgen, en overbodige activiteiten en
communicatiemiddelen te vermijden. Dit resulteert in een praktisch en effectief communicatieplan.
Hiermee onderscheiden wij ons duidelijk in de markt.
Samen stellen we de KPI’s op, als concrete meetpunten in de loop van het proces waarmee je je doel wilt bereiken.
Door de scores op de KPI’s te meten kun je zien of je project op de juiste koers ligt, of dat er iets bijgestuurd moet worden.
Dit zijn de meetbare indicatoren. Het gaat echter ook om de effecten op het gebied van kennis en bewustzijn, en verandering van gedrag bij de mensen waar de communicatie op is gericht. Deze meten we bijvoorbeeld door middel van onderzoek, zoals onder meer interviews en enquêtes. Dit doen we vóór dat een actie of campagne begint (nulmeting) en daarna. Door de waarden vóór en na te vergelijken brengen we samen de concrete effecten van je actie of campagne in kaart.
Hulp bij je communicatiestrategie? Communicatie-advies nodig? Neem contact op voor meer informatie.